KLEDIJ-WEBSHOP JEUGD KWSC LAUWE

Veelgestelde vragen

1. Hoe kan ik bestellen?

Het werkt zoals een klassieke webshop, U maakt uw keuze op de webshop en plaatst de bestelling. Nadien wordt uw bestelling intern opgevolgd door de kledij-verantwoordeljjken van de club

2. Hoe werkt de kortingsbon?

Na het voldoen van uw inschrijvingsgeld, krijgt u van de club een UNIEKE KORTINGSBON. Deze bon kan u eenmalig gebruiken volgens de vooropgestelde waarde die op de bon staat. Het is zo dat er geen geld teruggegeven wordt op een kortingsbon. Kortingsbonnen zijn ook NIET samen te voegen met andere bonnen. 1 bestelling = 1 kortingsbon


De VOUCHER kan NIET gebruikt worden bij het aankopen van OUTLET-KLEDIJ

3. Hoe neem ik contact op met de kledij-verantwoordelijken?

Via uw PSD-platform kan u een e-mail sturen naar "BEHEERDERS". Zij gaan het nodige doen voor u. Vragen worden enkel VIA MAIL behandeld. Whatsapp, Messenger, mondeling,... worden er geen afspraken of bestellingen geplaatst.

4. Levertermijn kledij

Levertermijnen kunnen nooit meegegeven worden. Wij zijn 100% afhankelijk van onze leverancier, die op zijn beurt afhankelijk van de hoofdleverancier, JAKO. Het is zo dat de beheerders contact met u zullen opnemen wanneer de kledij binnen is. Dus wekelijks navraagd doen achter uw kledij heeft geen enkel zin. (gemiddeld 4 tot 6 weken levertermijn. Soms tot 8 weken in het hoogseizoen)

5. Gebruik vouchercode via GSM/tablet

STAPPENPLAN:

- Voeg uw kledij in uw winkelmandje

- Druk daarna op afrekenen

- In het luik 'facturatiegegevens' kan u boven drukken op 'Overzicht van de bestelling tonen'. Voeg daar de code in het vakje waar er staat 'Promotiecode'.

Uw bestelling wordt aangepast met het juiste bedrag.